www.uhasselt.be
DSpace

Document Server@UHasselt >
Education >
Faculty of Business Economics >
Master theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/19266

Title: De ontwikkeling van consumentenproducten van het oogpunt van een optimale sensorische mix
Authors: Willems, Thomas
Advisors: JANSSENS, Willem
ADAMS, Carmen
Issue Date: 2015
Publisher: UHasselt
Abstract: In deze masterproef wordt de ontwikkeling van consumentenproducten vanuit het oogpunt van een optimale sensorische mix bestudeerd. Er wordt onderzocht hoe de verpakking (merknaam, figuur) een invloed kan hebben op meerdere zintuigen en welke consumentenreactie kan uitgelokt worden.
Notes: master in de toegepaste economische wetenschappen-marketing
URI: http://hdl.handle.net/1942/19266
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections: Master theses

Files in This Item:

Description SizeFormat
N/A6.4 MBAdobe PDF

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.