www.uhasselt.be
DSpace

Document Server@UHasselt >
Education >
Faculty of Business Economics >
Master theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/19239

Title: De oorzaken en gevolgen van klanttevredenheid met medische dienstverlening
Authors: Rassel, Ken
Advisors: STREUKENS, Alexandra
Issue Date: 2015
Publisher: UHasselt
Abstract: Samenvatting: Binnen deze masterproef zal getracht worden de oorzaken en de gevolgen van klanttevredenheid binnen de medische dienstverlening aan het licht te brengen. De studie zal voorafgegaan worden door een literatuurstudie. Hierin worden de theorie en de zaken die al reeds bekend zijn omtrent dit vakgebied nader besproken. Voor het onderzoek werd gebruik gemaakt van interviews binnen een dokterspraktijk. De masterproef wordt afgesloten met enkele implicaties en beperkingen.
Notes: master in de toegepaste economische wetenschappen: handelsingenieur-marketing
URI: http://hdl.handle.net/1942/19239
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections: Master theses

Files in This Item:

Description SizeFormat
N/A1.08 MBAdobe PDF

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.