www.uhasselt.be
DSpace

Document Server@UHasselt >
Education >
Faculty of Business Economics >
Master theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/15583

Title: Een meta-analyse van winkelimago.
Authors: Sneyers, Hendrik
Advisors: SWINNEN, Gilbert
WILLEMS, Kim
Issue Date: 2013
Publisher: UHasselt
Abstract: In een retail wereld waar een al maar intensere concurrentie heerst, zoeken de consumenten manieren om keuzes te kunnen maken tussen verschillende retailers. Het winkelimago is een zeer belangrijke factor bij het maken van die keuzes. Daarom is het van groot belang voor retailers om voldoende inzicht te hebben in de componenten van dit winkelimago. De bedoeling van deze masterproef is het groeperen van eerder uitgevoerde empirische studies en hier dan statistische testen op uit te voeren. In deze masterproef gaan we aan de hand van een meta-analyse bekijken welke winkelkenmerken een invloed hebben op de vorming van het winkelimago. Dit winkelimago gaan we dan op zijn beurt toetsen aan verschillende andere aspecten van het de retail wereld om zo de waarde van het winkelimago te bewijzen.
Notes: master in de toegepaste economische wetenschappen-marketing
URI: http://hdl.handle.net/1942/15583
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections: Master theses

Files in This Item:

Description SizeFormat
N/A1.22 MBAdobe PDF

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.