www.uhasselt.be
DSpace

Document Server@UHasselt >
Education >
Faculty of Business Economics >
Master theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/12593

Title: De invloed van een winkelpersoonlijkheid op de ervaren klantwaarde en de gevolgen voor de klantenloyaliteit
Authors: Canini, Dario
Advisors: STREUKENS, Alexandra
SWINNEN, Gilbert
WILLEMS, Kim
LEROI-WERELDS, Sara
Issue Date: 2011
Publisher: UHasselt Diepenbeek
Abstract: In deze masterproef onderzoeken we in eerste instantie of de persoonlijkheid van een winkel een invloed kan hebben op de waarde die een klant ervaart. Daarnaast achterhalen we de mogelijke gevolgen van een winkelpersoonlijkheid-klantwaarde relatie voor de klantenloyaliteit. Ten slotte gaan we na of de invloed van een winkelpersoonlijkheid op de ervaren klantwaarde verschilt tussen diverse consumentengroepen.
Notes: master in de toegepaste economische wetenschappen: handelsingenieur-technologie-, innovatie- en milieumanagement
URI: http://hdl.handle.net/1942/12593
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections: Master theses

Files in This Item:

Description SizeFormat
N/A3.58 MBAdobe PDF

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.