www.uhasselt.be
DSpace

Document Server@UHasselt >
Education >
Faculty of Business Economics >
Master theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/12479

Title: Noden en motivaties achter het gebruik van interactieve digitale televisie
Authors: Jorissen, Christophe
Advisors: SWINNEN, Gilbert
Issue Date: 2010
Publisher: UHasselt Diepenbeek
Abstract: De wondere wereld der technologie staat niet stil. De ene technologie is nog niet volledig ge├»ntroduceerd of de volgende staat al klaar om de markt te veroveren. Het heeft even geduurd vooraleer er een degelijke opvolger was voor analoge televisie, maar tegenwoordig is het al digitale televisie wat de klok slaat. Een nieuwe technologie brengt natuurlijk ook nieuwe kansen met zich mee voor zowel gebruiker als adverteerder doordat de manier waarop men televisie kijkt sterke veranderingen ondergaat. Waar men vroeger op een passieve manier naar het scherm keek zal men bij digitale televisie de mogelijkheid hebben om op een meer actievere manier televisie te kijken. Hierdoor zal de betrokkenheid sterk vergroten. Zo heeft men de mogelijkheid om direct bij een reclamespot meer informatie over het geadverteerde product op te vragen of om te stemmen voor een favoriete kandidaat bij een televisieshow. Die nieuwe functies hebben ook voor een verscheidenheid aan nieuwe eigenschappen die kijkers ku
Notes: master in de toegepaste economische wetenschappen-marketing
URI: http://hdl.handle.net/1942/12479
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections: Master theses

Files in This Item:

Description SizeFormat
N/A3.82 MBAdobe PDF

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.