www.uhasselt.be
DSpace

Document Server@UHasselt >
Research >
Research publications >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/10914

Title: Evidence Based Marketing voor het Busvervoer
Authors: Thierie, Melissa
BRIJS, Kris
Berenos, Mike
Issue Date: 2010
Publisher: Verkeerskunde.nl
Citation: Verkeerskunde, 2010(3)
Abstract: Hoe kunnen mobiliteitsmarketeers verstokte automobilisten verleiden de bus te gebruiken voor woon-werkverkeer? Dit is in Eindhoven met Evidence Based Marketing (EBM) onderzocht; een methodiek waarbij maatregelen het gedrag veranderen op basis van eerder onderzoek.
URI: http://hdl.handle.net/1942/10914
Link to publication: http://www.verkeerskunde.nl/inhoud-verkeerskunde/inhoud-verkeerskunde/inhoud-verkeerskunde-3-2010.20476.lynkx
ISSN: 0377-8495
Category: A3
Type: Journal Contribution
Appears in Collections: Research publications

Files in This Item:

Description SizeFormat
Preprint240.14 kBAdobe PDF

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.