www.uhasselt.be
DSpace

Document Server@UHasselt >
Education >
Faculty of Business Economics >
Master theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/10138

Title: Nationaal Park Hoge Kempen
Authors: HENDRICKX, Bram
Advisors: DE GROOTE, P.
Issue Date: 2009
Publisher: UHasselt Diepenbeek
Abstract: Deze masterproef gaat over de marketingstrategie van het Nationaal Park Hoge Kempen (NPHK). Bij de oprichting werd er gekozen om het budget grotendeels uit te geven aan de kwaliteit van het aanbod wat ten koste ging van de promotie. Nu wil het NPHK nagaan of hun marketinstrategie goed gekozen is. Daarom is de centrale onderzoeksvraag "Is de huidige marketingstrategie van het NPHK efficiĆ«nt? Wat zou aangepast kunnen worden?"
Notes: master in de toegepaste economische wetenschappen - marketing
URI: http://hdl.handle.net/1942/10138
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections: Master theses

Files in This Item:

Description SizeFormat
N/A2.03 MBAdobe PDF

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.