www.uhasselt.be
DSpace

Document Server@UHasselt >
Education >
Faculty of Business Economics >
Master theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/10078

Title: Nation branding: criteria en betekenis voor België.
Authors: VANRUSSELT, Joery
Advisors: SWINNEN, G.
Issue Date: 2009
Publisher: UHasselt Diepenbeek
Abstract: Een land kan niet onverschillig zijn over zijn imago in het buitenland. Het moet immers met andere landen strijden om de aandacht van de wereld, van mensen, van buitenlandse investeringen en kapitaal. Dit gedachtegoed is toepasbaar op België en relevant. In deze masterproef wordt onderzocht hoe de concepten van Nation Branding kunnen bijdragen om België sterker op de internationale kaart te zetten. Naast schetsen hoe België zich vandaag profileert op internationaal vlak, wordt besluitend een suggestie gedaan omtrent een nieuwe internationale marketingstrategie om een herkenbaar en positief imago in het buitenland op te bouwen.
Notes: master in de toegepaste economische wetenschappen - marketing
URI: http://hdl.handle.net/1942/10078
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections: Master theses

Files in This Item:

Description SizeFormat
N/A736.21 kBAdobe PDF

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.